Registreerimine
ITShop e-poest ostmiseks ei ole vaja end eelnevalt registreerida.
Kuidas leida sobiv toode?
ITShop e-poe tellimiskeskkonnas on sobilikku toodet võimalik leida kolmel erineval moel:
- kaubagrupi järgi, kui otsite näiteks arvutikomplekti, aga ei oma kindlat eelistust tootja osas. Selleks kasutage lehe vasakus servas asuvat menüüd "Kategooriad". Number kategooria taga näitab toodete arvu selles grupis.
- tootja järgi, kui eelistate kindlat brändi. Selleks kasutage lehe vasakul alaservas asuvat rippmenüüd "Tootjad"
- kiirotsingu märksõna järgi, kui teate soovitud toote täpset nimetust või meie süsteemis olevat tootekoodi. Selleks kasutage lehe vasakus ülaservas asuvat vormi "Otsing", sisestades otsitava toote märksõna.
Ostukorv
Kui otsitud toode leitud, märkige soovitud ostukogus ning klikkige nupul "ostukorv". Avaneb infoaken, mis pakub Teile võimalust jätkata (valida veel mõni toode) või minna otse ostukorvi ja sooritada ost. Lehe paremas ülaservas kuvatakse ostukorvis olevate toodete kogus ja kogusumma. Ostukorvi sisu saab hiljem vabal valikul muuta. Kaupade koguste muutmiseks tuleb koguse tulbas suurendada või vähendada koguseid. Prügikasti ikoon eemaldab kauba ostukorvist.
NB! Kõigi ostukorvis kuvatud kaupade hinnad sisaldavad käibemaksu. Eraldi käibemaksu arvestus on välja toodud originaalarvel. Originaalarve väljastatakse koos kaubaga.
Ost ja maksmine
Kui tooted valitud ning ostusoov kindel, klikkige lingile "Kassa". Järgneval lehel palume hoolikalt sisestada oma kontaktandmed, sellest sõltub edasise asjaajamise sujuvus. Kindlasti tuleb õigesti sisestada oma ees- ja perenimi, e-maili aadress, telefoni number ja elukoha aadress (viimane juhul, kui soovite kasutada kullerteenust). Olles kontaktandmed sisestanud, suunatakse Teid edasi järgmisele lehele, kus saate veel muuta ostukorvi koguseid, valida omale sobiv tarnemeetod ja soovi korral sisestada lisamärkuse. Kui olete kindel, et kõik soovitud tooted on ostukorvis vajutage nuppu "Kinnita tellimus". Teie tellimus on nüüd kinnitatud ja Teie e-maili aadressile laekub kinnituskiri tellimuse andmetega.
Tellitud kauba eest tuleb tasuda pangalingiga või pangaülekandega PT MIKRO OÜ arveldusarvele:
Swedbank a/a EE072200001120081474
SEB a/a EE101010220020623017
Makse selgitusse palume kindlasti sisestada kinnituskirjas sisalduv tellimuse number. Originaalarve väljastatakse koos kaubaga.
Kohaletoimetamine
Kauba toob Teile koju kohale kuller või kui soovite võite kaubale ise järgi tulla teile sobivasse ITShop esindusse. Viimasel juhul lisage kindlasti tellimuse lisainfo lahtrisse kauplus, kust soovite kauba kätte saada. Lisaks on võimalik kaup toimetada ka Teile lähimasse SmartPost või Omniva pakiautomaati. Kõik korrektselt tellitud, kinnitatud ja makstud kaubad jõuavad kohale 3 - 5 tööpäeva jooksul. Aega hakatakse lugema raha laekumise hetkest meie arveldusarvele.
Mistahes viivitustest kauba kättetoimetamisel informeeritakse Teid meili teel. Kauba tarne viibimisel (isegi kui uus tarneaeg on teatatud) on Teil õigus ettemakseks tehtud raha tagasi saada.
Kohaletoimetamine maksustatakse järgnevalt:
* Kulleritasu alates 25kg raske või ülemõõduline kaup: 7,90€
* Kulleritasu: 4.90€
* Pakiautomaat: alates 3.30€
* Ise järele tulles ITshop kauplusse: 0€
Pretensioonide esitamine
ITShop poolt müüdavatele toodetele kehtib VÕS $-s 218 lg 2 sätestatud 2-aastane pretensiooni esitamise tähtaeg. See kehtib tarbijale kui füüsilisele isikule kes ei kasuta seadmeid iseseisva majandus- või kutsetegevuse läbiviimisel. Pretensiooni esitamise periood hakkab kehtima alates kauba Ostjale üleandmisest. Juriidiliste isikute puhul lähtutakse tootjapoolsest garantiiajast.
Pretensioonide esitamise aja jooksul on Tarbijal õigus toote tasuta remondile. Kui viga on tekkinud tootja süül, kaetakse kõik materjali- ja tootmisvead ning töö kui varuosade maksumus
Pretensioonide esitamise aluseks on ostu tõendav dokument.
Pretensiooni alla ei kuulu toote kasutamise õpetamine, reguleerimine, hooldus, puhastus, kaubandusliku väljanägemise taastamine ega selliste vigade kõrvaldamine, mida on põhjustanud kasutamisjuhiste mitte täitmine.
Pretensioonide esitamise õigus ei laiene kahjudele, mis on tekkinud transpordil peale toote üleandmist ostjale.
Müüja ei kõrvalda pretensioonide esitamise õiguse ajal ilmnenud puuduseid tasuta, kui see on põhjustatud:
1, seadmesse installeeritud tarkvaralistest vigadest;
2. normaalsest kulumisest;
3. ebaõigest kasutamisest või hooldamisest (sh juhul, kui seadet on remontinud või hooldanud tootja poolt volitamata isik);
4. seadme ja/või detaili seerianumbri, kontrollkleebise või markeeriva kleebise rikkumisest, vahetamisest või eemaldamisest;
5.kliendile enne toote ostmist Müüja poolt teatavaks tehtud puudustest;
6. välisteguritest. Välisteguriteks loetakse muuhulgas äike, nõuetele mittevastav elektripinge ja elektripinge kõikumised, niiskus, vedelik, mehhaanilised vigastused vms.
7.toode ei tööta omaniku süül, ebaõige ekspluateerimise tulemusena, kasutusjuhendi mittejälgimisel või kui defektid tekkisid toote mittehoolikal hoidmisel, hooldamisel või ülekoormamisel.
Müüja tugineb vastutuse kindlaks määramisel tootja volitatud esindaja poolt teostatavale ekspertiisile (diagnostikale). Kui ekspertiisi tulemusel selgub, et puudused on põhjustatud eelpool loetletud teguritest, kuid seadme remontimine on võimalik, siis on Tarbijal võimalus tellida tasuline remont. Vedeliku/niiskuskahjustusega ja/või mehaanilise vigastusega seade kuulub ka edaspidi remontimisele üksnes tasulises korras.
Seadmele teostatud ekspertiisi (diagnostika) eest tuleb tasuda ekspertiisi tasu kui Müüja ei ole vastutav seadmel ilmnenud puuduse kõrvaldamise eest ning seadme remontimine ei ole võimalik. Samuti tuleb Tarbijal tasuda ekspertiisi tasu kui seadmel ei tuvastata ekspertiisi (diagnostika) tulemusel puudust ning seade vastab tootja tehnilistele nõuetele.
Tarbijalemüügi puhul eeldatakse, et ühe aasata jooksul asja ostjale üleandmise päevast ilmnenud lepingutingimustele mittevastavus oli olemas asja üleandmise ajal. Seetõttu on ilmnenud puuduse tekkepõhjuste väljaselgitamine ja tõendamine tarbijale tasuta ühe aasta jooksul alates asja üleandmisest. Seda hoolimata tõendamise tulemusel selgunud puuduse tekkepõhjustest.
Kui tarbija ei nõustu Müüja seisukohaga, tuleb tarbijal tõendada seda, et:
tegemist on puudusega (asjatundja eksperthinnangu alusel);
puudus või selle põhjus eksisteeris seadme üleandmise hetkel;
müüja on puuduse eest vastutav.
Pretensiooni esitamise õiguse kasutamiseks tuleb pöörduda ITshop kauplusesse ostudokumendil toodud aadressil või helistada meie hoolduse numbrile E-R 322 3456 ning Teid juhendatakse, kuidas kõnealuse toote puhul edasi toimida.
Müüja vastab tarbija esitatud kaebusele kirjalikult või kirjalikku taasesitamist võimaldavas vormis 15 päeva jooksul. Ostjal on õigus puuduse ilmnemisel pöörduda hiljemalt kahe kuu jooksul veebipoe poole.
Müüja ja Ostja vahel tekkivad vaidlused püüavad pooled lahendada läbirääkimiste teel. Kokkuleppe mittesaavutamisel on kliendil Ostjal pöörduda Tarbijakaitse ja Tehnilise Järelevalve Ameti Tarbimiskeskkonna osakonda (Endla 10a, Tallinn 10142, https://www.ttja.ee) ja Tarbijavaidluste komisjoni (Endla 10a, Tallinn 10142, http://www.komisjon.ee) vaidluse kohtuväliseks lahendamiseks või Viru Maakohtusse. Samuti Euroopa Komisjoni juures tegutseva internetipõhise vaidluste lahendamise platvormi link: https://ec.europa.eu/consumers/odr/main/index.cfm?event=main.home2.show&lng=ET
Juhul, kui mõni Müügitingimuste säte osutub tühiseks või kehtetuks, ei mõjuta see ülejäänud sätete kehtivust.
Müügitingimused väljatrükkimiseks sobivas formaadis
Võite seadme toimetada ka otse tootjapoolsesse autoriseeritud hooldusesindusse.